Giresun Gündem
YARIŞMAYI KİM KAZANDI?
Sosyal Medyada Paylaş
21 Aralık 2015
Okunma sayısı: 996

YARIŞMAYI KİM KAZANDI?

Giresun’da hanımlar “Giresun Fındıklı Burma Tatlısı” yarışmasında hünerlerini sergiledi.

Bir restoranda 5 gün süren yarışmaya 26 bayan katıldı.  26 bayandan 5’i finale kalarak, finalde kıyasıya yarışa girdi.

Yapılan değerlendirme sonucu Kübra Çetin birinci olurken, Sevil Uçar ikinci ve Fahriye Kalpakçıoğlu da 3. oldu.

GTB Başkanı Temel Yanıkoğlu, yaptığı açıklamada, fındık ve tatlıyı biraraya getirmeye çalıştıklarını söyledi.

Yanıkoğlu, Giresun’un milli tatlısı “Giresun Fındıklı Burma Tatlısı”nı tüm Türkiye’ye duyurmayı hedeflediklerini sözlerine ekledi.

Bir Yorum Bırak

Tüm Hakları Saklıdır © 2020 Giresun Gündem