REŞAT NURİ ÖZDEMİR ÖĞRENCİLERİ KUTLADI

REŞAT NURİ ÖZDEMİR ÖĞRENCİLERİ KUTLADI

Bulancak Belediye Başkan Yardımcısı Reşat Nuri Özdemir, öğrencileri kutladı.
Bulancak İskelesi’nde düzenlenen ve Bulancak Ahmet Fatoğlu Denizcilik Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi 2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı Mezuniyet Töreni’ne katılan Özdemir öğrencilerin mezuniyet heyecanına ortak oldu.

Özdemir, “Denizcilik alanında aldıkları eğitimle geleceğe umutla yol alan gençlerimizin bu özel gününde yanlarında olmaktan mutluluk duyduk.

Mezun olan tüm öğrencilerimizi gönülden tebrik ediyor; eğitim hayatlarında, meslek yolculuklarında ve geleceklerinde başarılar diliyoruz.” dedi.

Haber: Hasan Seyis

Sosyal Medyada Paylaşın:

Düşüncelerinizi bizimle paylaşırmısınız ?