
“Sen, ben yok; Giresun var!”
Türkiye Büyük Millet Meclisi’nde yeni dönem başladı. 27. Dönem Parlamentosu, Milletvekillerinin ant içme töreni için bir araya geldi. İllerin alfabetik sırasına göre sırayla kürsüye çağrılan milletvekilleri ant içti. Yemin töreninde AK Parti 0 413 9 Temmuz 2018DEVAMI



































