Giresun Gündem
Bulancak'ta konser düzenlendi
Sosyal Medyada Paylaş
31 Temmuz 2024
Okunma sayısı: 1005

Bulancak'ta konser düzenlendi

GİRESUN (AA) – Giresun'un Bulancak ilçesinde, Fındık Gastronomi Şenliği kapsamında konser organize edildi.

Konser öncesi, Gurme Fındık Yarışmasında dereceye girenlere ödülleri protokol üyelerince verildi.

CHP Giresun Milletvekili Elvan Işık Gezmiş, bölgenin baş tacı ürünü fındık için düzenlenen etkinliğin, fındığa değer kattığını söyledi.

Bulancak Belediye Başkanı Necmi Sıbıç ise şenliğin sponsorların desteğiyle gerçekleştirildiğini belirterek, katkı sağlayanlara teşekkür etti.

Konuşmaların ardından, grup Yayla Trio konser verdi.

Bir Yorum Bırak

Tüm Hakları Saklıdır © 2020 Giresun Gündem