
ÇALDAĞ’A MOBİL SAĞLIK MERKEZİ
Giresun Sağlık Müdürü Doçent Muhammet Bulut,Çaldağ Osmaniye Köyü’ne mobil sağlık merkezi kurulması için dün yöreye heyet gönderdi. Heyet yaptığı inceleme sonucu Çaldağ Belediyesi eski binasının ikinci katı için olumlu rapor verdi.Batlama İlçe 0 1099 10 Ocak 2024DEVAMI












































