
FINDIK ARAŞTIRMA, 80 YILI BOŞA MI GEÇİRDİ?
KİREZ: “FINDIK ARAŞTIRMA VE OSB ARAZİSİ ÜNİVERSİTEYE DEVREDİLMELİ” DEDİ. Köşe yazarlarımızdan Yıldırım Kirez,80 yıldır Giresun’un en iyi arazisini kullanan Fındık Araştırma Enstitüsünün,fındık tarımına en ufak bir faydası bulunmadığını iddia ederek bu enstitünün 0 469 5 Şubat 2016DEVAMI



































